דבר מפקד הזרוע דבר מפקד הזרוע

דבר מפקד הזרוע

גולשים יקרים,

ההצלחה של זרוע הים נובעת בראש ובראשונה מאנשיה - הון אנושי יקר מפז, הפועל בכל אחד מכלי השיט, מהבסיסים ומיחידות הזרוע. העשייה המורכבת והמאתגרת אינה פועלה של יחידים, זו פעולה הנשענת על שילובי ידיים ועל התובנה כי כל אחד משפיע, כל אחת קובעת, כולנו יחדיו נושאים באחריות ועומדים על משמרה הימי של מדינת ישראל.

ביצור גבולותינו הימיים, ההגנה על הנכסים האסטרטגיים של מדינתנו הנמצאים הרחק מחוף מבטחים, שימור רציפות השיט אל מדינת ישראל וממנה, חיזוק הים כעומק האסטרטגי של מדינת ישראל, שותפות בהכרעת האויב ביום פקודה - הן משימות שלהצלחתן השפעה ישירה על כל אחד ואחת מאזרחי מדינת ישראל. יותר מתמיד, נודעת חשיבות רבה ליצירת 'קיר ברזל' המגן על מדינת ישראל בתווך הימי, יחד עם יכולות אחיזת שטח, תקיפה, איסוף ומודיעין מתקדם. פועלנו חיוני לביטחונה של מדינת ישראל.

כבר מימיה הראשונים חרטה זרוע הים על דגלה להיות מקור גאווה למשרתיה ומסגרת צבאית תומכת ומשפחתית המאפשרת להם להתפתח ולמצות מעצמם את המיטב. תחושת התכלית והגאווה שבשירות הן עמודי התווך של היחידות הלוחמות, של אנשי המטה, של העמלים על בניין הכוח ואחזקתו, של התומכים במגוון רחב ביותר של משימות ואתגרים הניצבים לפתחנו.

ערכים, משימה ומשפחה - שלוש מילים המתארות בצורה פשוטה אך מדויקת את מהותה של זרוע הים: להנחיל במשרתיה ערכים וחדוות עשייה, לבצע משימות בעלות חשיבות יוצאת דופן לביטחונה של מדינת ישראל ולהמשך קיומה, ולשמש כבית שני וכמשפחה לכל דבר בעבור כלל משרתיה.

מטרתו של אתר זה היא לקרב את הקוראים אל ליבת הפעילות הזרוע בעבר, בהווה, ואף בעתיד. לטעת בהם תחושת שייכות בעשייה היומיומית, להעצים את תחושת המשפחתיות, לחזק את מורשת היחידות והזרוע, לשקף את הפעילות לקהל רחב ככל האפשר.

בנוסף לכך, האתר מכיל מידע רלוונטי אודות כלל יחידות הזרוע, מסלולי השירות, כלי השיט והבסיסים. המידע חיוני לאלו הרוצים להתנדב למגוון מסלולי השירות בזרוע הים, להצטרף אל משפחה ערכית, מקצועית, המצויה בהתליכים נרחבים של התעצמות והתפתחות מבצעית.

מאחל לכם חווית גלישה מועילה ומעניינת
מפקד זרוע הים,
אלוף דוד סער סלמה

 

 

loading...