מוקירים תודה מוקירים תודה

מוקירים תודה

ספיר משולם

לכבוד חג החנוכה, דיירי מעון "הוד" הגיעו לבסיס חיפה וחילקו סופגניות ללוחמי פלגה 914

פלגת הביטחון השוטף 914 מתנדבת כארבע שנים במעון ״הוד״, מעון המסייע לאנשים עם תסמונת דאון. הלוחמים מגיעים אל המעון ומקיימים פעילויות שונות אחת לשבוע עם הדיירים. בשבוע שעבר התארחו דיירי המעון בבסיס חיפה של זרוע הים, וחילקו סופגניות ללוחמים כהוקרת תודה. "אני חושב ששיתוף הפעולה בינינו לבין העמותה עובד בצורה הטובה ביותר כבר הרבה שנים", אמר מפקד פלגה 914, סא״ל זהר כהן. "לכל אחד בעולם יש את היכולת לתת ואת הזכות לקבל. במהלך השנה הלוחמים מגיעים לעמותה ותורמים מעצמם בשביל האחר. היום הם מגיעים לפלגה, מחלקים סופגניות ללוחמים, ומחממים את הלב", הוסיף.

מעון "הוד" אשר הוקם בשנת 1984, ועבר למבנה הנוכחי במושבה הגרמנית שבחיפה באוקטובר 2005, משמש כבית חם לאוכלוסייה המתפקדת בכל רמות הפיגור השכלי ובכל קשת הגילאים. "בכל שבוע מגיעים לשם צוות של ספינה אחרת מהפלגה, ואנחנו עושים שם פעילויות ומוציאים אותם לטייל בחיפה", סיפר סגן מפקד פלגה (סמפל"ג) 914, סרן שחר פינקלשטיין. "אנחנו רוצים לעזור ולתרום כמה שניתן. כמו כן, עצם זה שאנחנו מגיעים ונמצאים עם הדיירים מאוד מסייע למטפלים", הוסיף.

דיירי המעון מגיעים בכל שנה מספר פעמים לבסיס חיפה, והלוחמים מגיעים אליהם גם כן. "פעילות כמו זו היא לא ראשונה מסוגה. בכל שנה בחנוכה, הדיירים מגיעים לפה ומחלקים לנו סופגניות, ובפורים אנחנו עושים פעילויות שונות לכבוד החג. גם לטקסים שמתקיימים בפלגה הם מגיעים, לדוגמא טקס חילוף המפל"ג", אמר סרן פינקלשטיין. "בתור מפקדים ובעצם גם מחנכים, יש לנו אחראיות חברתית, והמחוייבות הזו חשובה לחברה הישראלית. המטרה שלנו כמפקדים בצה"ל היא להוציא את הלוחמים כאזרחים טובים יותר, ככאלה שמקבלים את האחר, לכן אני גאה לקחת חלק בפרוייקט הזה ואני בטוח שדרך הפעילויות האלה, גם הדיירים וגם הלוחמים זוכים לחוות דברים מעבר לשירות הצבאי ולחיי היום- יום", סיכם מפל"ג 914 את האירוע.

 

לכבוד חג החנוכה, דיירי מעון "הוד" הגיעו לבסיס חיפה וחילקו סופגניות ללוחמי פלגה 914

loading...